onsdag 8 juni 2011

Jobbigt i huvudet...

Idag är ingen bra dag....Det är visserligen lika varmt som det varit iaf senaste veckan, men med en rejäl regnskur och massa jobbig åska/bilxtrar. (Jag fattar inte att jag blivit så blixträdd den senaste tiden. Har jag ju aldrig varit förr.)

Orientering på jobbet. Vilket jag vanligtvis gillar, är ju vara skönt att vara ute, glada ungar och ofta varmt och fint väder. Men idag skulle jag först jobba på mellan (är så trött på att vara där) och sen ut till Kilene. Ryckigt. Förstörde glädjen med båda delarna. Sen fick jag och Pernilla i uppdrag att hämta 4 kontroller. Det var väl inga större bekymmer, men det var satans mkt mygg. Satt i kluster på en...

Inte pratat med M på  hela dagen. Inge igår heller. Han vägrar svara när jag ringer. Svarar bara på några få sms av alla jag skickat. Suck. Gör mig ännu mer nere. Han säger att allt beror på det jag sa på Liseberg (vilket jag inte kan förstå riktigt själv ska vara så allvarligt. Han var dessutom orska till det). Men det vore bättre han sa att vi inte skulle ha ngt mer med varandra att göra, då skulle jag slippa fundera.

Sen varit och lämnat in mobilen. Samsungen Omnia II. Har börjat gilla den mer och mer men den funkar ju inget bra. Hoppas nästan att de inte kan åtgärda felet nu heller så att det blir reklamering av skiten...och en ny. Men helst vill jag ju ha en Iphone. Men nu har jag en tillfällig lånemobil. Hippast av alla...suck. På minner iaf lite (ganska mkt) om min gamla cyber Shot så denna rosa fula sak var iaf ganska lätt att hantera.


Efter det blev det gymmet och nu sitter jag och käkar innan jag ska ta itu med kvällens uppdrag. Läsa rapporter..typ 46 st samt sätta alla slutbetygen klart. 120 st. Har satt alla prel. men kan ju ändra pga rapporterna....
Åsså ska jag fixa smootie-frukt. Har massa frukt som börjar bli övermogen. Skära ner dessa och frysa inför smootietajm. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar